Nomi w Kluczborku zamknięte

nomi

Zamknięto sklep NOMI w Kluczborku, który mieści się przy ulicy Byczyńskiej. W zeszłym tygodniu w sklepie doszło do zajęcia towarów handlowych na podstawie wniosku Banku, będącego wierzycielem Spółki. W efekcie braku porozumienia w  rozmowach prowadzonych z Bankiem, będącym wierzycielem NOMI S.A.,  Zarząd Spółki został zmuszony podjąć trudną decyzję o zamknięciu marketu.

W najbliższym czasie działalność handlową w obiekcie  rozpocznie nowy Operator, z którym Zarząd NOMI prowadzi zaawansowane rozmowy.

Zdarzenie to jest efektem usztywnienia stanowiska Banku w negocjacjach dotyczących  warunków i harmonogramu spłaty wierzytelności – informuje Edyta Stępniewska, Dyrektor E-commerce i Marketingu.

Zarząd NOMI  spotkał się z Bankiem i usiłował przekonać Bank do przyjęcia rozwiązania minimalizującego  konsekwencje obecnego postępowania. W wyniku zajęcia towarów sklep w  Kluczborku na parę miesięcy traci możliwość kontynuowania działalności handlowej w momencie szczytu zainteresowania Klientów asortymentem z kategorii Dom i Ogród. Spółka, dbając o skrupulatną i terminową realizację planu naprawczego, będącego gwarantem spłaty pozostałych wierzycieli, nie może pozwolić na utrzymanie przez tak długi czas marketu nie przynoszącego zysku.

W związku z koniecznością zamknięcia sklepu w trybie nagłym, dotychczasowe umowy z pracownikami muszą zostać rozwiązane.

Pragnąc zminimalizować negatywny efekt zamknięcia marketu dla pracowników i ich rodzin, Zarząd NOMI intensyfikuje rozmowy z Operatorem zainteresowanym przejęciem nieruchomości w Kluczborku, uwzględniającym zatrudnienie obecnej załogi marketu. Spółka zaproponowała też pracownikom możliwość aplikowania do innych marketów i centrali firmy. Pracownicy otrzymają specjalne bonusy.

Decyzja o zamknięciu sklepu, choć trudna i podjęta w szczególnym trybie, wpisuje się jednak w plan restrukturyzacji sieci, który przewidywał niewielkie uszczuplenie sieci. Pozostałe sklepy działają bez przeszkód i  sprawnie obsługują klientów, którzy coraz chętniej zaglądają do NOMI  zachęceni  atrakcyjnymi cenami i promocjami oraz nowym asortymentem na sezon ogrodowy – informuje Edyta Stępniewska, Dyrektor E-commerce i Marketingu.



Jest 1 komentarz

Dodaj swój

Zabrania się podczas komentowania naruszania dóbr osobistych i norm społecznych. Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia lub edycji komentarzy bez przyczyny.

Treść komentarza jest własnością twórcy i tylko on jest za nie odpowiedzialny. Redakcja serwisu nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy.

Niniejszyn pisząc komentarz zgadzasz się z tymi warunkami.

Dodaj nowy komentarz