Zamknięto sklep NOMI w Kluczborku, który mieści się przy ulicy Byczyńskiej. W zeszłym tygodniu w sklepie doszło do zajęcia towarów handlowych na podstawie wniosku Banku, będącego wierzycielem Spółki. W efekcie braku porozumienia w rozmowach prowadzonych z Bankiem, będącym wierzycielem NOMI S.A., Zarząd Spółki został zmuszony podjąć trudną decyzję o zamknięciu marketu.
W najbliższym czasie działalność handlową w obiekcie rozpocznie nowy Operator, z którym Zarząd NOMI prowadzi zaawansowane rozmowy.
Zdarzenie to jest efektem usztywnienia stanowiska Banku w negocjacjach dotyczących warunków i harmonogramu spłaty wierzytelności – informuje Edyta Stępniewska, Dyrektor E-commerce i Marketingu.
Zarząd NOMI spotkał się z Bankiem i usiłował przekonać Bank do przyjęcia rozwiązania minimalizującego konsekwencje obecnego postępowania. W wyniku zajęcia towarów sklep w Kluczborku na parę miesięcy traci możliwość kontynuowania działalności handlowej w momencie szczytu zainteresowania Klientów asortymentem z kategorii Dom i Ogród. Spółka, dbając o skrupulatną i terminową realizację planu naprawczego, będącego gwarantem spłaty pozostałych wierzycieli, nie może pozwolić na utrzymanie przez tak długi czas marketu nie przynoszącego zysku.
W związku z koniecznością zamknięcia sklepu w trybie nagłym, dotychczasowe umowy z pracownikami muszą zostać rozwiązane.
Pragnąc zminimalizować negatywny efekt zamknięcia marketu dla pracowników i ich rodzin, Zarząd NOMI intensyfikuje rozmowy z Operatorem zainteresowanym przejęciem nieruchomości w Kluczborku, uwzględniającym zatrudnienie obecnej załogi marketu. Spółka zaproponowała też pracownikom możliwość aplikowania do innych marketów i centrali firmy. Pracownicy otrzymają specjalne bonusy.
Decyzja o zamknięciu sklepu, choć trudna i podjęta w szczególnym trybie, wpisuje się jednak w plan restrukturyzacji sieci, który przewidywał niewielkie uszczuplenie sieci. Pozostałe sklepy działają bez przeszkód i sprawnie obsługują klientów, którzy coraz chętniej zaglądają do NOMI zachęceni atrakcyjnymi cenami i promocjami oraz nowym asortymentem na sezon ogrodowy – informuje Edyta Stępniewska, Dyrektor E-commerce i Marketingu.
Jest 1 komentarz
Dodaj swójZabrania się podczas komentowania naruszania dóbr osobistych i norm społecznych. Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia lub edycji komentarzy bez przyczyny.
Treść komentarza jest własnością twórcy i tylko on jest za nie odpowiedzialny. Redakcja serwisu nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treść komentarzy.
Niniejszyn pisząc komentarz zgadzasz się z tymi warunkami.
Czy wiadomo co będzie w lokalu po nomi